Verkiezingsprogramma “Hart voor Beemster” VVD Beemster 2018-2022

VVD Beemster is úw partij met een realistische kijk op economie, financiën, duurzaamheid, wonen, bouwen en samenwerken

Onze fractie werkt mee aan een moderne Beemster met behoud van historie en leefbaarheid.

Beemster is een prachtige landelijke gemeente met een modern agrarisch karakter en prima voorzieningen in de kernen. Het is een prettige woongemeenschap met zeer sociale bewoners. Zij zetten zich in voor elkaar en ontmoeten elkaar in diverse verenigingen. Tevens zijn er veel betrokken en bevlogen ondernemers die zorgen voor werkgelegenheid en interessante initiatieven.

Deze mooie mix zorgt ervoor dat onze polder bruist en de fractie zet zich daar graag voor in!

VVD Beemster vindt het belangrijk om dichtbij onze bewoners en ondernemers te staan.  Wij willen voor iedereen zichtbaar en bereikbaar zijn. Om die reden is er direct contact met belangenorganisaties, dorpsraden en burgerinitiatieven. De fractie schuift regelmatig aan bij professionals die ons vanuit hun vakgebied nieuwe inzichten meegeven.  Onze vier raads- en commissieleden willen graag meer de wijk in om úw verhaal te horen.  Zij krijgen daarbij steun van een enthousiaste groep Beemsterlingen die fungeren als “ogen en oren” van de fractie.

Kandidaten gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart:

1. Monique van Boven
  2. Rianne de Wit – Hoogervorst
  3. Lydia de Vries – van Vlierden
  4. Pieter Wickel
  5. Joris de Wit
  6. Wim van Twisk
  7. Minke Lammers
  8. Henk Clausen
  9. Erica Helder
  10. Peter Helder
  11. Alex Blaauboer

Al onze standpunten, speerpunten en resultaten kunt u vinden via het kopje "Standpunten" in het menu of door hier te klikken. U kunt het verkiezingsprogramma ook downloaden. Het PDF-bestand staat hieronder in de bijlage.