Welkom bij de VVD Beemster

De VVD Beemster is een actieve partij, met een club van enthousiaste mensen. Word lid, doe mee en steun ons in de strijd voor minder regels van Beemster tot Brussel. Wij kunnen uw hulp goed gebruiken. Neem contact op met onze (huidige) fractie; Monique van Boven (fractievoorzitter), Erica Helder (raadslid o.a. RO), Wim van Twisk en Rianne de Wit - Hoogervorst raadscommissieleden. Uiteraard is ook onze wethouder Dick Butter snel te bereiken. Op de foto staan onze kandidaten voor de aankomende verkiezingen op 21 maart. Van links naar rechts: Pieter Wickel, Lydia de Vries – van Vlierden, Rianne de Wit – Hoogervorst, Minke Lammers, Monique van Boven, Joris de Wit

Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken met de fractie, mail dan naar info@vvdbeemster.nl. Afhankelijk van agenda en tijd kunt u persoonlijk uw vraag of informatie bij de fractie inwinnen. U kunt ook contact opnemen met een bij u bekende (Beemster) VVD lid, hij of zij kan u dan verder helpen bij het formuleren van uw vraag. Voor actuele vergaderstukken kunt u terecht op de website van de Gemeente Beemster. U kunt ook vergaderingen van de raad volgen via internet. Live of achteraf.

Of meegaan op trips zoals in voorjaar 2016 naar Brussel.